Onze organisatie
ICT-Services is een jonge, informele organisatie van ongeveer 100 medewerkers. Onze vier afdelingen bestaan uit zelfstandig functionerende teams, waardoor wij in staat zijn geweest een relatief platte organisatiestructuur te realiseren. Het voordeel hiervan is dat wij een open communicatiestructuur kennen, waardoor een ieder zijn/haar steentje kan bijdrage aan onze dienstverlening.
Omdat wij landelijk opereren (wij kennen ongeveer 80 klantorganisaties met in totaal enige duizenden gebruikers) is een goede toegang voor onze klant van groot belang. Voor alle vragen en meldingen van onze klanten hebben wij een servicedesk beschikbaar. Deze servicedesk routeert alle vragen en meldingen door de organisatie en bewaakt een tijdige en goede afhandeling. Daarnaast organiseren wij periodiek overleggen voor kerngebruikers en voor systeembeheerders. In deze overleggen geven wij onder andere voorlichting over (het werken met) onze producten. Daarnaast stellen wij in goed overleg met deze gebruikersoverleggen de prioriteiten voor het wijzigings- en probleembeheer vast.
Een goede frontoffice kan alleen functioneren bij de gratie van een goede backoffice. Wij hebben daarom onze dienstverlening zodanig georganiseerd dat zowel de ICT-deskundigheid als de materiedeskundigheid van de werkprocessen van onze klanten efficiënt wordt ingezet. In ons organigram zijn deze teams weergegeven.
Naar verwachting breiden wij dienstverlening zowel in aard als omvang de komende jaren stevig uit. Daarom zoeken wij permanent goede kandidaten die zich aangetrokken voelen tot de dynamiek van onze ICT-dienstverlening en het tegelijkertijd prettig vinden om bij een overheidsorganisatie werkzaam te zijn. Voor nadere informatie over onze vacatures zie de vacturepagina. Voor nadere informatie over onze dienstverlening zie de dienstverleningspagina.